Pops in seoul (PSY)

 خوب اینم از درخواست سارا جون!  یک بخشی از یکی از قسمتهای پاپس که توش برای اولین (و آخرین) بار یه نامه از ایران می خوانن

به نظر من که این طرف خوشبخت ترین دختر یا حالا پسر (که البته بعید میدونم) ایرانیه

خوب حداقل خدا رو شکر که میدونیم خبر دارن که طرفدارای ایرانیم دارن

 من هر قسمت رو 60 بار میبینم نمیدونم چرا اصلا متوجه نشده بودم که این نامه از ایرانه از بس هر دفعه از فیلیپین و جاهای دیگه خوندن اصلا انتظارشو نداشتم

download

4shared

This entry was posted in Alexander, Eli, Kevin, Pops In Seoul and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

34 Responses to Pops in seoul (PSY)

  1. honeyeli says:

    چه جالب
    من الان زدم دانلود بشه خیلی هم مشتاقم زود دانلود بشه ببینمش

  2. Missy says:

    اونایی که ندیدن حتما دانلود کنن ببینن!این دختره(به نظر من دختره) خیلی نامه ی جالبی نوشته(اگه جالب نبود که انتخاب نمیشد) من گریه ام گرفته بود وقتی از ایران نامه خوندن
    اونجا که کوین میگه ایران رو دوست دارم

  3. sarah says:

    vaaaaaaaaaay mersiiiiiii missy jonam . fek nemikardam enghad zood bezari. mamnun. delam mikhad jigh bekesham
    hamin alan migiramesh
    xxxxxxxx

  4. sarah says:

    manam har ghesmato albate oonaee ke daramo 10000 bar mibinam kheili energy migiram

  5. sarah says:

    ey vay havasam nabud az bas zogh kardam nafahmidam chi neveshtam.

  6. sarah says:

    bunny junam mer30000000000000000000 vaghean alan daram bal dar miaram

  7. honeyeli says:

    WOW!! Amazing ta khodam nadidam bavaram nemishod ke vaghean nameyi az Iran ro khunde bashan!! nemiduunam chera yekam bavaresh moshkele vali vaghean ali neveshte bood. :X
    angel, dreamboy and lovely jedan ke be 3tashun in esmha miad. dastesh dard nakone :X
    va bunny junam vaghean mamnoon for your amazing up. vaghean lezat bordam :X

  8. sarah says:

    man movafagh nashodam begiram , mige filter shode. khodam darkhastr kardam vali hanuz nadidam

  9. bunny says:

    motmaeni aizam? pas chetor baraye man baz mishe moshkeli nadare???!!!!

  10. sarah says:

    nemidunam.har seri mikham dl konam mige filtere ba filter shekanam ke miram ya aslan dl nemikone ya nesfe migire. bichare man, kheili dust dashtam bebinam

  11. sarah says:

    komakkkkkkkkkk. chi kar konam

  12. sarah says:

    alan dobare ba filter shekan raftam mige unknown,delam mikhad bekoshamesh

  13. sarah says:

    bunny junam mituni be gmailam befresti? har kari kardam nashod

  14. sarah says:

    man hanuz movafagh nashodam bebinam.
    delam mikhad…….
    alan jadidan filaye dl baram baz nemikone,oon payam maskharehe ke hast: moshtarake gerami… oono hey behem mide.ghablan injuri nabud .
    yeki bege man chi kar konam >? aslan shans nadaram

  15. غزل says:

    چه جالب!!؟؟ این مال چه روزیه؟؟ ولی من یه بار ازشون یه آهنگ درخواستی خواستم یه ماه بعد آهنگ را گذاشتن اما با اسم یه نفر که اصلا تو لیست اونایی که آهنگ را درخواست کرده بودن نبود برای همین دلخور شدم…اون طرف هم که اصلا اسمش نبود از فیلیپین بود..یعنی فیلیپین از ایران بهتره!!؟؟؟…./

  16. m&m says:

    سلام دوستان میخواستم راجع به بحث دیروزتون یه چیزی بگم خواهش میکنم الان قضاوت نکنید و اول نظر من رو بخونید.
    اول این که بدونید من طرفدار شدید دابل اسی ها هستم و یو کیس رو هم به اندازه ی خودش دوست دارم.دوم این که دوستان عزیز طرفدارای دابل اس هر چی دلشون بخواد به بقیه ی گروه ها نمیگن و الان میدونم همه پیش خودشون میگن که اینو باش همین دیروز کلی چیز بارمون کردن باید بدونین که اصلا این طوری چرا هروقت فن های دابل اسی ها میان و این جا نظر میدن شما سریع بهشون میپرین؟ اصلا من یه سوالی میپرسم اگه یه وب وجود داشته باشه که مال طرفدارای همین گروهی باشه که با یوکیس مقایسه میشه توش همه بیان بگن که اره گروه ما این جوریه وای یوکیسو دیدی چرا همشون مامانین چرا اصلا صدا ندارن واقعا که ادمای بیخودی هستن. خب اگه شما باشین اون جا از گروهتون حمایت نمیکنین و بهشون نمیگید که این جوری نیست؟ الان هم بعضی ها میگن ما مثل شماها توهین نمیکنیم الان دارید اینو میگید ولی اگه در موقعیتش قرار بگیرید میفهمید که نه بابا کار راحتیم نیست که توهین نکنیم مگر این که بزارید و روز بعدش نظر بدید. خانم میسی این کارا لوس بازی نیست مطمئنا اگر شما توی وب دیگری از گروهتون حمایت کنین اونا هم میگن ای بابا این کارا چیه اینا لوس بازیه واقعا که تمام طرفدارای ایرانیه یوکیس همین جورن. شماها اینارو دیروز نگفتید؟ طرفدار هیچ فرقی نمیکنه که ایرانی باشه یا خارجی. همین طرفدارای فیلیپینیو دیدید که به یوکیس حمله کردن اگر یوکیس بیاد ایرن شماها هم این کارارو میکنید که ابروتون بره؟ قطعا نه. عزیزان من از این چیزایی که گفتم هیچ غرضی ندارم و خواهشا از این به بعد به گروه های مورد علاقه ی دیگران بد نگید اگر هم خوشتون نمیاد نظر همه محترمه میتونید این رو یه جوری بیان کنید که دیگران ناراحت نشن. برای شما یه مثال میزنم اگر یک روز شما بیاین توی وب فن های دابل اس و قسمت نظرات نوشته باشه که 1 من حالم از یوکیس بهم میخوره 2 گروه مورد علاقه ی من یوکیس نیست و من ترجیح میدم که طرفدار دابل اس باشم تا مثلا یوکیس یا هانیه جون میتونی بگی من از کی بوم خوشم نمیاد چون شخصیتش جالب نیست نه این که چون برادر کوچیکتر هیونگ جونه این دوتا هیچ ربطی ندارن به هم دیگه هیچ کس مثل اون یکی نیست. بانی جان میدونم شما این پست رو گذاشتی خواهشا به میسی بگو بیاد این رو بخونه اون وقت خودتون قضاوت کنین.

  17. googooli says:

    نه غزل جوون ايران تكه.در مورد كوين ايشون همه چي رو دوست دارن.آخيييييييي…..

  18. googooli says:

    من از بس ذوق كردم مثله ديوانه ها شروع كردم به جيغ كشين بعدشم گريه كردم.حالم خوبه ها

  19. vaaaaaaaaaaaaay madar jan man in ghesmato dide boodam amma nist ke faghat be ghiafe hashoon tavajoh kardam nafahmidaaaaaaaaaaam!!! alan ghalbam dar miad man mikham name benevisaaaaaaaaaaaaam vase u-kiss o shinee!!!! awwwwwwwww nemishe? bunny joonaaaaaam vaghean ashkamo dar ovordi!

  20. bunny says:

    manam khodam ashkam dar omade bod vaghti negah mikardam!!!!! heeeeeeeeeey…

  21. sarah says:

    bunny junam man hanuz natunestam bebinam……

  22. bunny says:

    sara jon man ino ye bar dige upload mikonam vasat omidvaram in dafe dige moshkeli nadashte bashe.

  23. sarah says:

    mamnun bunny va missy junam . hame daran komak mikonan man betunam dl konam. cheghad shomaha foghol adeiddddddddd.

  24. bunny says:

    khahesh azizam faghat bayad ye kam besabri chon nemidonam chera emshab enghadr tol mikeshe!! 😉

    • Missy says:

      من از صبح درگیر آپلود بودم!خیلی طول کشید.البته چندین بار وسطش قطع شد
      اما الان یک چیزی آپلود کردم سریع آپلود شد

  25. sarah says:

    heeeeeeeeeeyyyyy, ye khabare kheili kheili khubbbbbbbbbbbbbbbbbbb.
    man movafagh shodam bebinam belakhare . vaaaaaaaaaayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy asan nemidunam chi bayad begam .
    meeeeeeeeeeeerrrrsiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii bunny joooooooooooonnnnnnaaaaaaaaaammmmmmmm vaghean mamnun.
    wwwwwwwwwwaaaaaaaaaaaaaawwwwwwwwwwwww ……….OMG

  26. sarah says:

    moshkel az hamin media fiire bude , ravanim kard. begardam bacheha ta shenidan az irane cheghad shoke shodan , makhsusan surate alex

  27. sarah says:

    az babate tamame zahmatat mamnun bunny azizam. balam darumad amadeye parvazam.nemidunid che hali daram alan.dl digaro agar mitunid ba hamin 4 shared bezarin.meesssssiiiiiii

Leave a comment